The Black Keys

Min kusin tipsade mig om ett jävligt bra band när vi var på konsert i Stockholm förra gången, the Black Keys. Känns som bluesigt och rockigt och tungt och simpelt och professionellt och samtidigt förbannat ösigt. Påminner lite om White stripes. SÅJÄVLABRA!

Och på tal om ös, så var vi till Luleå igårkväll och kollade in Movits och även Zacke var med på några låtar. Alltså det var så grymt! SÅ otroligt bra! Tycker lite synd om de som var där som hade röstat på SD eller de blå i valet, de fick sig en liten diss. hehe! Jag gillar det! Movits kommer att bli stora.



Nu blir det vila.se för ms. Hedman J och njuta till Black Keys och förhoppningsvis kanske snorproduktionen minskar en aning... Jag vet inte hur många liter jag snytit ut de senaste veckorna, men det är en hel del. Tur man har nässköljaren!

Hoj!

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0