Dansar genom livet

I lördags var det 14 maj, dagen då det var födelsedagsfest för Liza. Så jävla MINT fest! Alla var så fina och så glada och jag bara dansade hela natten! Jag har en sån där riktig ond och ihållande träningsvärk och det känns så jävla bra. Rent gammeldags rolig fest så att säga!
I söndags tog jag på mig mina gamla basketskor, och inte av den anledningen att jag skulle spela basket, utan för att jag hade så trasiga tår efter all dans i lördags. Så jag gick in till Arvidsjaur, fixa och dona, åt en kebabrulle och gick hem igen. Det var så skönt! Förbannat så skönt det var! Sen somnade jag som ett barn. Och sov ända till 10 idag. Skönt med sovmorgon efter en sån här kanonrolig men energikrävande helg. Sen var det CE-körning (den sista lektionen) hela eftermiddagen. Nu är jag sjukt laddad för en långhelg i Paris med min familj! Det ska bli så kul! Har aldrig varit i Frankrike än. Tar nog med mig min basker.
Vad händer sen då? Är det eventuellt så att någon tar studenten kanske? Hehehehhehehehe!
/EHJ

Kommentarer

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0