Snabba svängar...

...och helt plötsligt blev jag bilägare. Eftersom det skulle kosta så mycket att laga passaten, så bestämde jag mig i fredags kväll för att köpa en egen, i och med att det är ganska viktigt med en bil som funkar i sommar då jag ska jobba 30-40 mil hemifrån. Och i går drog mamma och jag till Arjeplog och gjorde affärer. Körde sen hem i min alldeles egna kombi. Det kändes ganska fränt! Fort vare gjort, som vi brukar säga.
Hittills är jag väldigt nöjd med peggan min! Jag tror pappa ler just nu, var han nu än är. Han skulle ha varit nöjd.
/EHJ

Kommentarer
Postat av: HANNNNAAAA

The machine ler nog jämt när han ser dig, ett väldigt nöjt leende skulle jag gissa!

2011-05-31 @ 23:04:46

Känsla:

Fulast namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej, eller?)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0